Forum Index

Animus Clan - Play for Fun

Home Forum Webchat FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  RegisterRegister
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

[Accepted][Apply]Bixrow

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Animus Clan -> The Clan -> Join us !
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Bixrow
Forum Member

Masculin

PostPosted: Sun 6 Oct - 17:44 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Hi everyone, this is my application :

What is your name ?

My name is Loris.

How old are you ?

I'm 14 years old.

Where do you live ? ( Just give us your country and your GMT)

I live in France (GMT+1)

What is your in game name (IGN) generally ?

My name is Bixrow

What games do you play ? (and since when)

I play at : AoS (since 2 years) and other games, but there are too.

How did you find the animus clan ?

I find Animus Clan because it is (for me) the best clan in Ace of Spades)

Why do you want to join us ? 

Because I love the atmosphere, the players, the name, logo, and servers.

For AoS players: Have you ever be banned on server, if yes, give us a reason, name of the server, and duration.

Not banned.

Sincerely Bixrow.
Loading...

PostPosted: Sun 6 Oct - 17:44 (2013)    Post subject: Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Silnius
Leader

Masculin

PostPosted: Sun 6 Oct - 17:48 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Hello,
thanks for this apply ! We will give you an answer as soon as possible !

You can come on the IRC to talk with us !
Back to top
Ankie
Admin

Masculin

PostPosted: Sun 6 Oct - 18:05 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
good luck and see you on IRC Very Happy
Back to top
Anto
Admin

Masculin

PostPosted: Sun 6 Oct - 19:39 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
good apply Bix! i hope see you on irc and good luck!
Lalaking
Leader

Masculin

PostPosted: Sun 6 Oct - 19:53 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Welcome Bixrow !! We will give you some news soon. 
Forum Member

Masculin

PostPosted: Mon 7 Oct - 16:51 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Thank you all for having me responded so quickly Smile
Clan Member

Masculin

PostPosted: Sat 2 Nov - 16:56 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Welcome :3 (A little late '-')
Back to top
Forum Member

Masculin

PostPosted: Mon 4 Nov - 17:22 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Thank you Very Happy
Leader

Masculin

PostPosted: Tue 5 Nov - 22:05 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Hey, could you come more often on the irc chat? thanks Smile

(Salut tu pourrais essayer de venir plus souvent sur le chat irc? ^^)
Back to top
Bixrow
Forum Member

Masculin

PostPosted: Wed 6 Nov - 12:51 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Yes of course but I can not connect me to the right time, because when I'm there is no ... More on the iPhone, safari recharged whenever the page that disconnects me.
Forum Member

Masculin

PostPosted: Wed 20 Nov - 18:34 (2013)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow Reply with quote
Je commence par un grand merci à vous tous, de m'avoir accepté même si ce n'est qu'en période de test je suis très honoré d'avoir pu intégrer la Animus.
Je tiens aussi à prouver que je ne reste pas insensible aux remarques qui m'ont désavantagé pour les votes. Côté maturité, je n'ai pas eu souvent l'occasion de parler avec chacun d'entre vous (Sauf Anto, deux fois) je serai donc plus actif sur le mumble ce qui me permettra de vous prouver que je suis mature car comme certains le disent : "Les non-kikoos ça ne court pas les rues." 
Ensuite pour le jeu, je ne suis pas trop bourrin d'habitude mais j'ai fait l'erreur de croire que vous me jugeriez au skill malgré le fait qu'Antonin m'avait averti du contraire. 
D'habitude j'essaye de contourner la map ou passer par en dessous.(Tunnels etc.) 
Ensuite il m'arrive très souvent d'arriver sur un serveur où les jeux ne sont pas très "florissant" alors je me mets à faire des constructions d'Intel en la faisant le mieux possible dans le temps restant.
Et puis je tiens aussi à dire qu'Anto m'a bien aidé, que j'ai compris tout ce qu'il fallez que je fasse sans pour autant qu'il m'en dise trop. Tout ça pour dire que j'ai pris compte de vos remarques et que je compte bien faire en sorte de remplir les champs manquants sur ma "feuille de match". 
Merci à tous d'avoir lu. 
Cordialement Bixrow.

PostPosted: Today at 01:11 (2018)    Post subject: [Accepted][Apply]Bixrow
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Animus Clan -> The Clan -> Join us ! All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation